Hemma från hundpensionatet

Igår hämtade jag Kipper från hundpensionatet eftersom resten av familjen var i fjällen.
Det var ingen vacker syn som mötte mig: Kipper var hur smutsig som helst och lite trött. Han hade inte ätit nånting alls där. All mat var kvar. Kipper hade inte behövt varit ensam eftersom han hade gått ihop med ett par andra hundar. Undrar vad det var för hundar? Jag frågade inte. Men jag undrar hur han har kunnat bli så skitig? Är det så smutsigt i stan? Ända in på huden liksom.
När vi kom hem så kastade han i sig ett mål mat och gick sedan och sov ett par timmar. Efter det så var han sig själv igen, haha. Jag var tvungen att testa ett kryp. Det gick bra. Dåså. Men skoj är det inte på hundpensionat. Tycker jag i alla fall. Idag blir det badning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0