Johejdu

Idag var jag och Kipper på Räddningslekis. Ja det kallas så. Det är en förberedande kurs innan man kan börja en riktig räddningskurs. Att det inte är nån riktig kurs beror på att det inte har kommit en begäran från myndigheten att utbilda fler räddningshundar i Sverige just nu. Eller nåt.
Ja i alla fall. Dumma jag trodde att vi skulle kunna tävla snart. Bara att glömma. Kipper skrek i flera minuter när 20 hundar stod i ring på första övningen. Suck. Fast sedan var han duktig. Fast det visste jag ju redan. Men tävla kan jag nog glömma den här våren i alla fall:) Tur att man kan ändra sig. Fast han är ju GLAAAAD Kipper, haha!
Idag gjode vi lekövningar, gick på SJ-pallar och övade hantering med lyft. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0