Tränatränaträna

försöker vi göra emellan alla utvecklingssamtal, födelsedagar och vardagliga sysslor. Mycket i maj.
I måndags var det räddningsträning. Vi tränade mörker och spiraltrapp. Gick strålande.
Tisdag la jag spår. Gick sådär.
Onsdag tog jag hjälp av F och vi tränade budföringsingångar. Gick hyfsat. Ett spår till blev det. Ja Kipper hittar pinnarna men spårar det gör han inte så bra. Tror inte jag får till det i en handvändning. Men det är ju pinnarna som ger poäng:)
På lydnaden försöker vi med linförighet, apportering och hopp. Det som är olikt 1:an.
Idag blev det platsliggning brevid fotbollsplan. Helt OK.
Imorgon blir det spår, budföring och lydnad med F.
Det är ju appellen till helgen...
Min mor tyckte att Kipper gick fint på promenaden idag, haha!

Kommentarer
Postat av: Birgit

Jag håller tummar och tår för dig o Kipper.

Birgit

2010-05-08 @ 08:01:07
URL: http://www.champis.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0