Vindmarkeringar

gjordes igår med hela räddningslekisgruppen. Utan vind. Men Kipper klarade det jättefint! Han är ju lite rutinerad nu också, har ju förstått vad sök går ut på. Har tränat in fasta rullen i två dagar och det verkar funka! Kipper gillar Villes gamla norskrulle. Försökte med hängande ett tag med kipper spottar ut den när han blir flåsig. Så slangrullen blir pefekt för den ligger liksom bara i munnen när han springer. Ja, jag vet att du sa det Birgit. Men jag måste ju prova, haha.
Nä, det är inte ofta jag är så positiv angående hunden och träning som jag är nu.
Tänkte bara skriva ett inlägg så jag kan se tillbaka på den här tiden:)
Jag har tränat med Magda och det är såååå kul, vi fnissade nästan sönder träningen. Tänk, nu har vi nya hundar båda två igen. Börja om liksom. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0