Tävlat:)

Ja nu har man tävlat lydnadsklass 2 igen. Trodde att vi skulle ta 3:an direkt efter ett 1:a pris i 2:an men det var för svårt så vi siktar på LP2 istället:)
I varje fall så har vi tränat lite varannan dag ungefär med rätt bra resultat.
Senast idag så körde vi rutan och det gick inte bra. Men på tävlingen gick det klockrent:) Tur det!
Och vad jag ångrade mig när jag fick veta att tävlingen skulle vara i ridhuset efter en utställning. Tänk vad mycket löptikar och tappade godisar  som kunde störa. Men allt gick bra eftersom Kipper är bra på att fokusera när det gäller:) Det märks att Kipper har mognat. Jag stannade och såg på lydnadsklass 1 och där stördes de unga hundarna ut av alla lukter.
Jag var väldigt nervös innan och stressad och jag känner att det inte är bra för mig numer men belöningen efter är ju värt allt:)
Vi vann på 190 poäng:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis vad roligt att det gick så bra för er!! :)

2013-02-27 @ 23:27:35
URL: http://storpudeln.blogg.se
Postat av: Catrine o Twix

OJ!!! Grattis!! Vilka fina poäng... :)Såg er i tidningen Tollaren också, tjusigt!

2013-03-02 @ 21:19:15
URL: http://full-fart.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0